Водич за брендот/Brand Style Guide ги опфаќа сите елементи на вашиот бренд и овозможува да е полесно разбирлив, особено во интерни или екстерни компаниски употреби.
Клучни информации за пазарот во кој што се наоѓа бизнисот и како брендот се разликува од останатите
Детализирање доколку брендот е umbrella brand и сите под-брендови кои ги опфаќа
Меморандум, бизнис картичка, веб страна, брошура, каталози, итн. објаснети во прецизни димензии
Детално објаснети во PMS, RGB, CMYK и останати формати
Определување на примарни и секундарни фонтови
Информации за тонот, дигиталното “однесување” на брендот и како брендот се претставува
*Водичот за брендот ги отсликува веќе креираните гореспоменати елементи, или пак се креираат сите елементи кои понатаму се објаснуваат во Водичот.
Дали вашиот бизнис има соодветен Водич за брендот и колку темелно водичот е посветен на олеснување на интерната функција во компанијата?