КЛИЕНТ

ProCredit Банка

pcb-logo

РЕШЕНИЕ

Менаџирање на визуелен идентитет

ПроКредит банка не контактираше со желба за нов освежен изглед на секој дигитален канал. Познавајќи ја предноста на создавање на уникатна комуникација помеѓу брендот и клиентот создадовме сосема нов визуелен идентитет кој внесе свежина и иновативност во претставување на услугите на банката. 

950x633

ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

Претставувањето на брендот во дигиталниот свет е круцијално. Ние ја разбираме важноста во тоа брендот да е присутен на социјалните медиуми со уникатен изглед кој ќе е препознатлив, со леснотија во комуникацијата. Затоа новиот визуелен идентитет кој го креиравме одлично го отсликува идентитетот на банката на дигиталните медиуми.

промотивни материјали

 Следејќи ги принципите на новиот визуелен идентитет кој внесе свежина и иновативност во претставување на услугите на ProCredit банка, воедно и задржувајќи ги принципите и вредностите за кoи се залага самата банка се изработени и промотивни материјали.

брендирање

За нас е многу важно да се задржи визуелниот идентитет и во брендирањето на останатото офлајн присуство на брендот, преку целосна координација на сите искористени бои и визуелни елементи со цел да има конзистентна препознатливост.

Пополнете ја формата и откако ќе ја разгледаме Вашата порака нашиот тим ќе Ве контактира!