fbpx
развој на бренд.

Добро изграден бренд се состои од детална стратегија, уникатен визуелен идентитет, добро изграден глас на брендот и искрено бренд-ветување кон вашите клиенти. Погледнете ги нашите чекори кои се круцијални за  соодветен развој на бренд со цел да стекне препознатливост.

6 чекори до целосно решение за развој на бренд

1. Истражување

Еден од нашите предизвици е истражувањето на пазарот во кој што е позициониран вашиот бизнис со цел да успееме да дефинираме начин на кој бизнисот ќе се претстави и со каква конкуренција се соочува.

2. Стратегија

После деталното истражување и анализа на вашиот бизнис, следен чекор е стратегијата. Стратешки ќе го дефинираме позиционирањето на брендот и неговото претставување во сооднос на конкуренцијата. Со следење на стратегијата до секој детал ќе се постигне континуиран раст на брендот.

3. Креирање на име, слоган, тон

Со темелно следење на 5 едноставни правила за креирање на име, ќе дојдеме до вистинскиот избор кој ќе го претстави вашиот бизнис во вистинско светло.

5. Дизајн на Брендинд

Корпоративните материјали се еден од најважните делови на брендот кои ја прикажуваат сериозната претставителност на бизнисот.

  • Корпоративни елементи
  • Бизнис картички
  • Меморандуми
  • Папки
  • Пликоа
  • PowerPoint презентации
  • Билборди
  • Банери
  • Брендинг на возила
  • Брендинг на излози
  • Униформи
  • Маици & капи

6. Водич за бренд

Секој бизнис мора да има водич за целокупниот визуелен идентитет. водичот на брендот ги дефинира правилата на користење на логото, фонтот, веб страната итн.

Пополнете ја формата